MusicPlaylistRingtones
Create a MySpace Playlist at MixPod.com

twilight Pictures, Images and Photos tammymanty -

Min sång

Här är en av mina gamla sånger jag skrev för typ 2 år sen. Haha! tänk att jag tyckte dem var bra på den tiden!

Jag går häromkring,
det står tjejer i ring
och pratar sitt tjej - snack
bråkar om nagellack
de bråkar, skriker, skrattar på,
bryr sej ej om världen då.
Om världens bråk skulle ta slut,
skulle jag njuta av varenda minut.

Hej här, jag kommer här,
jag är inget spöke där
hej här, här kommer jag,
jag är mig själv varenda dag

Hon står där och röker
hjälp hon söker
hon står så ensam
bryr sig ej om hälsan
hon tror hon e tuff
kläder köpta från uff,
högklackarskor och säkert bortpetat snor,
men jag vet fakta,
att man ska akta
åt produkter dänahär,
av detta vi lär,
försök ej tuff vara, du hinner,
i det långa loppet de ordentliga vinner!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
http://i635.photobucket.com/albums/uu80/Keriet/twilight-design.jpg twilight Pictures, Images and Photos Twilight Pictures, Images and Photos