MusicPlaylistRingtones
Create a MySpace Playlist at MixPod.com

twilight Pictures, Images and Photos tammymanty -

Katy Perry


Jag tycker att Katy Perry är mycket söt men det är också allt jag gillar om henne.
Hennes låtar är rätt konstiga fast en del av dem är bra. Till exempel Hot n' Cold och jag erkänner att '' I kissed a girl '' blir bättre för var gång man hör den. Men jag tycker att ' Ur so Gay ' är ganska sorglig. Fast refrängen är ganska ok.
Jag kan knappt fatta att just hon ( Katheryn Elizabeth Hudson ) är dottern till två präster och blev uppväxt med kyrkmusik och sång i kyrkan men men... Alla väljer sin egen väg

Kommentarer
Postat av: sara

Tackar =) Älskar min nya tatuering! Såg du mitt hjärta jag har gjort på handleden också? Nu får jag nog lugna mig med tatueringarna ett tag...

Hur är det med dig då älskade lillasyster?

Puss å kram!

2008-09-06 @ 10:42:32
URL: http://missmantyniemi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
http://i635.photobucket.com/albums/uu80/Keriet/twilight-design.jpg twilight Pictures, Images and Photos Twilight Pictures, Images and Photos