MusicPlaylistRingtones
Create a MySpace Playlist at MixPod.com

twilight Pictures, Images and Photos tammymanty -

6th Time Twilight



Nu har jag för sjätte gången farit på bion för att se Twilight!
Med Camilla (hennes tredje gång) och det var ju bara för underbart!!

Jag kan inte vänta tills jag får DVDn. Jag ska även köpa den amerikanska DVDn när jag åker till Florida eftersom det finns mer bonusmatieral i den.

Jag måste även tillägga att jag tycker synd om alla som inte har fått se Twilight (ens första gången) på bio!

Men trevlig helg!!

I Love Twilight 4-evah!!

(undrar om det är någon annan än jag som sett Twilight mer än 1 gång på bio?)

P.S. Den här bilden är fööör ljuvlig! Robert ser så passionerad ut och samtidigt lite plågad, och snygg som vanligt... suck...

Kommentarer
Postat av: sara

6 gånger!!! Haha Tamara du är galen =) Visste du att Britney Spears kommer till Helsingfors den 18 juli, vill så gärna åka dit och se henne, men det är precis dagen efter vi kommer hem från Rom, och när vi är där så kommer hon till Svergie, buhu...

Nu jäklar ska jag iallfall köpa Twilight filmen och äntligen få se den!

2009-05-02 @ 16:03:31
URL: http://missmantyniemi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
http://i635.photobucket.com/albums/uu80/Keriet/twilight-design.jpg twilight Pictures, Images and Photos Twilight Pictures, Images and Photos