MusicPlaylistRingtones
Create a MySpace Playlist at MixPod.com

twilight Pictures, Images and Photos tammymanty -

Fan vad sur jag blir!


Fan vad sur jag blir på min ex-kompis från Mexico!

Hon berättade praktiskt taget allt som händer i sista boken Breaking Dawn utan att jag ville eller var beredd på det.
Böev så hysterisk och arg att jag skrev hetsigt till henne och var rätt så arg på henne och sedan grät jag alldeles hysteriskt och mamma fick lugna ner mig.
Men hon har definitivt förstört hela glädjen för mig, fy vad jag hatar henne!
Jag hatar hatar hatar henne och människor som berättar för andra vad som kommer hända i ens favoritfilm!
Jag är så ledsen att mitt slut blev förstört!

Om ni någonsin tycker om Twilight så om ni är i msn med någon kompis så prata inte om twilight, låt inte din kompis prata om twilight, och läs aldrig ställen där det står allt som händer i boken.
Det vackraste är ju att själv få se vad som händer, inte sant?

Och jag vill inte att allas glädje ska förstöras som min just gjorde!
Tack för mig, hoppas ni lyssnade!
Tack!

Kommentarer
Postat av: sara

Hej gumman, jo jag har definitivt förstått att du är galen i Twilight, hade planerat att jag skulle se den på bio idag med Melanie, men hon kom hem så sent efter sin fotboll så vi får gå en annan gång. Har du köpt filmen? Jag hade tänkt att jag skulle köpa den till dig när den kommer ut och så skickar jag den till dig. Fast du kanske inte orkar vänta och vill köpa den direkt så fort den kommer ut i affären.

Tack för alla kommentarer, har inte svarat för att jag inte har hunnit, lägger bara upp nya inlägg om jag hinner.

Hoppas att allt är superbra med dig min älskling.

Puss och kram!

2009-04-04 @ 21:18:36
URL: http://missmantyniemi.blogg.se/
Postat av: Linnea

Men shit stackars dig :/

2009-04-06 @ 19:46:12
URL: http://twerds.blogg.se/
Postat av: Nathalie

ne fyfan vad taskigt! Så gör man bara inte, speciellt inte när det gäller Twilight :o Jag blir nästan arg när jag läser detta ;o

2009-04-11 @ 20:01:12
URL: http://nnathaliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
http://i635.photobucket.com/albums/uu80/Keriet/twilight-design.jpg twilight Pictures, Images and Photos Twilight Pictures, Images and Photos