MusicPlaylistRingtones
Create a MySpace Playlist at MixPod.com

twilight Pictures, Images and Photos tammymanty -

Vad alla Twilight-Fans MÅSTE ha!!

HAR NI INTE ETT TWILIGHT SÅ GÅ OCH SE DEN PÅ BIO MEDANS NI FORTFARANDE HA CHANSEN!
JAG HOPPAS/ÖNSKAR ALLAS FÖRSTA GÅNG BLIR PÅ BION,
DÄR ÄR DET UNDERBARAST ATT TITTA!!



Gissa om jag måste ha dem här! Jäklar!!!
Dem där tröjorna är bara fööööör heta och jag älskar den där nyckelringen!
Någon sa att de finns att köpa på discshop, har tyvärr ingen aning om vad det är men jag tror att det är en affär... Som inte finns i finland :'(
Men I will find a way to get 'em!
I alla fall den där var det står ''I Dream About Being With You Forever''
Jag MÅSTE!! :DD


UPDATE:
Jag hittade dem där på den här adressen...

... På svenska sidan! Vilken katastrof!
Jag har sagt det förut men säger det igen: Finland är ett DUMT EFTERBLIVET land!!
:'(
Jag blir sååå irriterad på det här! Varför går det bara att köpa mina drömtröjor i Sverige??
That's so Unfair!

Kommentarer
Postat av: S*

Discshop är en "nätaffär" asså som man beställer från nätet.

Discshop.se tror jag att det är .

De är ju super snygga.

Fin blogg :D

2009-04-11 @ 19:24:40
URL: http://soufiaz.blogg.se/
Postat av: linnea

Sv: Hej! Jadu, nästan allt jag kan om hur man designar bloggar har jag lärt mig på designadinblogg.se som är världens bästa sida och genom att testa mig fram ;) Sen tycker jag att man behöver ett bra bildprogram om man vill ha en snygg/proffsig header. Själv använder jag photoshop som är kalas, för det är iprincip omöjligt att göra något snyggt i paint.



Sen gäller det att öva. Jag har hållit på och experimenterat med bloggdesign sen jag började blogga för ett år sen. Jag började med att sitta och ändra olika grejjer i stilmallen och såg vad som hände. Testade mig fram till vad som var vad etc.. Så man får helt enkelt låta det ta tid att lära sig. Låter skit tråkigt jag vet, men så är det ;)



Lycka till!

2009-04-11 @ 21:47:00
URL: http://twerds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
http://i635.photobucket.com/albums/uu80/Keriet/twilight-design.jpg twilight Pictures, Images and Photos Twilight Pictures, Images and Photos