MusicPlaylistRingtones
Create a MySpace Playlist at MixPod.com

twilight Pictures, Images and Photos tammymanty -

Robert Pattinson Let me Sign



Den här låten är så fin och påminner mig så mycket om Twilight eftersom den ju är med därm
helt klart i en av de sorgligaste&Bästa scenerna, jag älskar den här sången... Jag älskar Twilight så mycket, de tär sjuukt! Den här sången får mina tårar att sätta igång.
Varför ska Twilight vara en så fin fiilm? I Love Twilight, now and forever!
And this song is so Wonderful!

Lyrics:
Ooh
Standing by a broken tree
Her hands are all twisted,
She's pointing at me,
I was damned by the light comin'
Over all as she
Spoke with a voice that,
disrupted the sky.
She said,
"Walk on over, yeah
to this bit of shade,
I will wrap you in my arms"
And hold you safe,
"Let me sign,
let me sign."


Buhuu... Jag råder alla som inte sett filmen att springa till bion och se den förrän det är försent!!
Twilight is the best!!

Får mig att gråta hårt, så jäkla underbar!

UPDATE:
Nu har jag laddat den här sången samt andra sånger som hör ihop med Twilight och snart ska jag beställa Twilight Soundtrack från cdon.com...

Let me Sign är så fiiin, särskilt om man har sett filmen.

With a tear in my eye, I'm giving my soul, my tears and my heart to Twilight.
Love.

Kommentarer
Postat av: Isabella - Twilightberoende

Jag håller helt med dig, Let me Sign är så jävla fin låt, jag gråter floder med den. Jag älskar Twilight, bästa filmen jag någonsin sett. Och bästa böckerna jag läst, helt klart. Och videon är underbar, så jävla braaaa!!!!!

Låten är så sjukt vacker. Ååååh, Twilight är lycka!!! Kääärlek på högsta grad!

2009-04-19 @ 19:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
http://i635.photobucket.com/albums/uu80/Keriet/twilight-design.jpg twilight Pictures, Images and Photos Twilight Pictures, Images and Photos