MusicPlaylistRingtones
Create a MySpace Playlist at MixPod.com

twilight Pictures, Images and Photos tammymanty -

Twilight Igen!!??




Fler affischer hat jag köpt, bl.a den otroligt fina bilden på Kristen och Robert (Bella och Edward) tillsammans och en på Robert/Edward ( är inte hans stirriga blick bara fööööööööööööör HOTT??), ett på Cam Gigandet (som spelar James i filmen Twilight men också varit med i serien O.C. där han spelade Kevin blablabla) och ett på Taylor Lautner som spelade Jacob Black.

Jag ska se mig omkring efter fler i affären men nu till varför jag postar inlägget:

 JAG SKA GÅ OCH SE TWILIGHT IGEN NÅN GÅNG NÄSTA VECKA!
Är det inte föööör fantastiskt?? Jag längtar ihjäl mig!  Jag ska sätta den sista biljetten just där nedanför och mitt emellan de sista två så att de bildar en pyramid.
Jag ska gå med Camilla och hennes storaysskon, Nina (25) och Carina (14 och före detta fiende), och hoppeligen kommer också Antonia och Vilma från vår klass.

Jeez, jag kan inte vänta till nästa gång!!! Till dess får jag väl nöja mig med att lyssna på Robert Pattinsons underbara röst när han sjunger den underbara låten ''Let me Sign'', snacka om att man inte kan bli mer underbar och perfekt!
JAG SKA SE TWILIGHT SNART JEEEEEEEEEEE!!!!

I Love you, Robert Pattinson, I Love you Kristen Stewart,
I Love Twilight.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

vart köper du dina posters? Köper du tidningar med dem i eller köper du dem löst ngnstans? :D

2009-04-11 @ 20:03:37
URL: http://nnathaliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
http://i635.photobucket.com/albums/uu80/Keriet/twilight-design.jpg twilight Pictures, Images and Photos Twilight Pictures, Images and Photos