MusicPlaylistRingtones
Create a MySpace Playlist at MixPod.com

twilight Pictures, Images and Photos tammymanty -

Mtv Movie Awards

Åh! Jag sitter och tittar på Mtv Movie Awards, looking sooo good!

Jag kan inte fatta att Kristen Stewart och Robert Pattinson vann bästa kyssen av året! Det är så fantastiskt!
Dem är såååå söta! Jag önskar att Kristen också kunde inse det.
Åh, jag undrar om någon av dem vinner något mer, vore ju så himla underbart!!!
Det såg ut som om Robert tänkte kyssa Kristen där ett tag, men så förstörde hon allt. Hade vait såå himla roligt om han kysst henne framför alla (även hennes s.k. pojkvän Michael Angarano som är ett undantag på min lista).



Åh äntligen! New Moon Trailern!
Ja, tårarna rinner just nu men jag är ändå lite besviken.
Skulle ha förväntat mig nåt bättre, och vargen ser helt crappy ut så hoppas det fixas.
Annars så var början underbar... Rob/Edward är så ljuvligt ljuvlig!

Jag börjar tycka mindre och mindre om Kristen Stewart i rollen som Bella Swan. Passar inte alls så bra.
Men här tog hon emot priset, och gjorde lite bort sig till på köpet också :)) haha, GO Kristen!
Men Rob däremot är helt OTROLIGT i rollen som Edward... Så ljuvligt perfekt!

Kristen Stewart vann Best Female Performance och jag är jätteglad över det, trots att jag inte gillar henne som Bella Swan.


 Rob vann Breakthrough Perfeormance Male vilket var alldeles väntat eftersom han är så himla underbar!
Cam Gigandet och Rpattz vann också best fight, och det förvånat mig inte ett dugg. :)

05.00
JAA! Twilight vann The Best Movie! Det största priset!
Fast det visste jag ju att de skulle göra, Twilight är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
http://i635.photobucket.com/albums/uu80/Keriet/twilight-design.jpg twilight Pictures, Images and Photos Twilight Pictures, Images and Photos