MusicPlaylistRingtones
Create a MySpace Playlist at MixPod.com

twilight Pictures, Images and Photos tammymanty -

Åå Twilight...




Det här är inte friskt.
OK, jag vill ju älska Twilight men att hålla på som jag gör är inte friskt.

Jag har ju sett filmen sju gånger och fem av de gångerna var på bio. Jaa, det kanske förklarar hur mycket jag redan älskar den? Jag går runt som en zombie och kan knappt leva mitt liv därför att jag bara tänker på Twilight och hur mycket jag saknar att se den. Dessutom känner jag desperation av att gå ett par gånger till på bio innan de tar bort den. Det vore katastrof om den blev borttagen!!

Jag vill ju se den så många gånger som möjligt innan de tar den bort från bion...
Den stunden, de två timmarna, när jag sitter i biosalen och tittar på filmen är typ de enda stunderna när jag känner mig väldigt lycklig.

Det känns inte bra. Det känns inte normalt, men jag vill bara se Twilight om och om igen - På Bio.
Ibland händer det att jag blir alldeles desprimerad om jag inte får se den och kan leda till att jag ligger och trycke i nåt hörn och stirrar upp i taket eller kanske t.o.m. börjar gråta... Jag måste bara se den! Jag såg en senast igår klockan 14.30, och det är en alldeles för lång tid att vara utan Twilight. Brände mer än 50 euro på att gå på bio för att se den, och jag tycker att den är värt det.
Jag tycker också synd om alla personer som inte sett Twilight och jag råder er att springa till bion och se den typ, nu genast, för ni går miste om något underbart, något stort;
DEN BÄSTA FILMEN PÅ JORDEN!
Och skådisarna är ju perfekta och Robert Pattinson är bara fööör snygg för sitt eget bästa.

Jag vill inte sluta skriva om min kärlek till Twilight, men jag borde göra det.
Jag hoppas bara att alla ser den för jag lovar att den är en film som typ alla tycker om. I alla fall de flesta.
Twilight fan forever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
http://i635.photobucket.com/albums/uu80/Keriet/twilight-design.jpg twilight Pictures, Images and Photos Twilight Pictures, Images and Photos