MusicPlaylistRingtones
Create a MySpace Playlist at MixPod.com

twilight Pictures, Images and Photos tammymanty -

Edward Cullen




Vissa påstår att jag är upp över öronen kär i Roberrt Pattinson men det är inte sant.
Det är Edward Cullen som jag är kär i.

Jag vet inte vad jag hoppades på när jag googlade fram Robert Pattinson. Antagligen att han skulle vara samma människa som han låtsas vara i Twilight, den underbare Edward Cullen som får ens hjärta att smälta som överkokad ost < 33... Tyvärr är han inte sån. Jag vill att han ska bara vara Bellas, men så är det inte heller.
Han dejtar någon jätteful fulings-modell som arbetar för tidninen ''hur man blir ful'' och heter något med Annelyse Fulingsberg eller något i den stilen... Jag tänker i alla fall leva mig in i min egen lögn och uppfattning av Edward Cullen och glömma att han inte finns påriktigt..
För mig är han verklig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
http://i635.photobucket.com/albums/uu80/Keriet/twilight-design.jpg twilight Pictures, Images and Photos Twilight Pictures, Images and Photos