MusicPlaylistRingtones
Create a MySpace Playlist at MixPod.com

twilight Pictures, Images and Photos tammymanty -

Ourvision Songcontest 2009



Japp, det var en liten besvikelse att inte komma vidare, men jag kom över det.
:))
Jag uppträder först, Tamara :DD
Gissa om jag var nervös! Och typiskt nog så såg de till att fånga fel vinkel av mitt ansikte av kameran också...

Dem som kom vidare var:

Luca Cannavo (han som sjunger fjärde)
Javier Perez (sjunde)
Lauluyhtye suoralähetys (nionde tror jag :S)
Fortunia (elfte)
och så den där gravida människan som sjunger på slutet. Anna dochova eller vad d nu var ...

Om jag hade varit en av domarna så hade jag valt till att gå vidare:
Javier (helt rätt), Luca, Anna&Alexandra, Monika och jag. Och om det funnits plats för en till så skulle det ha varit Lauluyhtye [...], men vem vet vad det rör sig i domarnas huvud? :))

Jag tänker iag försöka till nästa år igen!!

(han som är efter mig ser ut som en galen professor i ett labb, och hans sång verkar skräckinjanade den också först... Fast jag ska inte tala illa om han, stackaren...)

Kommentarer
Postat av: sara

ååååh Tamara...du är så himla duktig. Vet du...jag började faktiskt gråta när jag kollade på filmen, du sjunger så fint och jag saknar dig så mycket min lilla älskling...Längtar tills vi ses igen!

2009-03-22 @ 18:34:50
URL: http://missmantyniemi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
http://i635.photobucket.com/albums/uu80/Keriet/twilight-design.jpg twilight Pictures, Images and Photos Twilight Pictures, Images and Photos