MusicPlaylistRingtones
Create a MySpace Playlist at MixPod.com

twilight Pictures, Images and Photos tammymanty -

The Notebook - Not Best film evah!



Jag har just avslutat en alldeles underbar film med Rachel McAdams och Ryan Gosling:
The Notebook!

Jag har en sak att säga:
Om du inte sett de, SE DEN!
Nej, Se Twilight istället!

Den är min nya favoritfilm! :)) Så underbar - och sorglig!
Grät mig igenom hela filmen, hehe...

Definitivt 10/10 och värt att se! ♥

Se inte den här! Se Twilight i stället!
Den är myyyyycket ljuvligare, och perfektare, och underbarare, och sorgligare, och mer romantisk och...

Ja, alltså. Slösa inte tid med att se den här. Den här VAR bra ... Tills jag såg Twilight.

Twilight 4-ever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
http://i635.photobucket.com/albums/uu80/Keriet/twilight-design.jpg twilight Pictures, Images and Photos Twilight Pictures, Images and Photos