MusicPlaylistRingtones
Create a MySpace Playlist at MixPod.com

twilight Pictures, Images and Photos tammymanty -

Three Times Twilight


Nu har jag alltså sett Twilight igen - för tredje gången i bion.
Jg kom just därifrån och jag längtar redan efter nästa gång som jag får gå dit!!
Gud, hur orkar jag vara så galen i filmen?
Min kompis har gått på bio för att se den 4 gånger, 1 gång mer än jag, fast jag har sett den fem gånger och hon har sett den sex gånger ... Nu har ju typ även fått Twilight DVDn... Snart ska jag köpa massa affischer för att sätta på min vägg.
I LOVE TWILIGHT!!

AND NO WORDS DISCRIBES HOW MIUCH I LOVE EDWARD CULLEN!!


Mitt rum. Tänker fylla den med Twilight!!

Tre gånger på bio och i helgen ska jag se den för fjärde gången med Camilla,
då blir nog morsan glad!! ;DD

Det är rena tortyren att behöver vänta så länge på New Moon, jag vill typ se den nu!
Dessutom blir jag galen om jag inte får läsa böckerna snart! Tyvärr är finland ett efterblivet land, de har bara böckerna på finska och engelska och från cdons finska sida går det inte att beställa några böcker alls, tjohej så bra då!

När jag åker till Sverige ska jag se till att skaffa böckerna, annars blir jag ännu galnare än vad jag redan är ;)
Twilight-Fan!!


Kommentarer
Postat av: sara

Tack så mycket älskade lillasyster! =) Hade varit så mysigt om du hade kunnat vara här och fira med mig. Asså jag bara måste se Twilight...har velat se den hur länge som helst, men det har bara inte blivit av, den verkar riktigt bra!

2009-03-25 @ 22:37:56
URL: http://missmantyniemi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
http://i635.photobucket.com/albums/uu80/Keriet/twilight-design.jpg twilight Pictures, Images and Photos Twilight Pictures, Images and Photos