MusicPlaylistRingtones
Create a MySpace Playlist at MixPod.com

twilight Pictures, Images and Photos tammymanty -

Twilight 4-evah

Titta inte om ni inte har sett filmen, för jag vill inte vara den som förstör nöjet.
Om ni inte sett den, gå på bio och se den för det är den verkligen värd!


Jag kan inte komma ifrån hur mycket jag älskar Twilight filmen...
Jag kommer aldrig kunna sluta tänka på den!
Å, arma liv, varför måste man vänta till November för att se tvåan?
Jag vet inte ens om jag vill se tvåan, tänk om den gör filmen dålig?
Jag vill inte riskera det, jag älskar twilight alldeles för mycket.
Vad ska jag göra? Jag har sett den fyra gånger nu och det verkar som om jag aldrig tröttnar på vissa delar av filmen.
Den här scenen är jättefin tycker jag, jag vet inte om det är så smart att kolla den om man inte sett filmen, men den är så fin... Självfallet en av mina favoritdelar, synd att den inte fortsätter en liten bit, det hade varit bra.

ILoveTWILIGHT 4-EVER and Ever And LONGER!
100% twilight-fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
http://i635.photobucket.com/albums/uu80/Keriet/twilight-design.jpg twilight Pictures, Images and Photos Twilight Pictures, Images and Photos