MusicPlaylistRingtones
Create a MySpace Playlist at MixPod.com

twilight Pictures, Images and Photos tammymanty -

Twilight - Movie Night


Vaknade och bestämde mig för att gå på bio och se Twilight som jag längtat efter att se allt sedan jag såg de första femton minutrarna på mitt kära watch-movies.
Idén var ju att jag skulle kolla hela, men jag ville hellre se den på bio med alla specialeffekterna så jag frågade mamma och hon sa ja.

Den är så jävla bra! Jag älskar den verkligen, jag ska köpa den så fort den kommer på DVD! Det var verkligen bra att jag väntade och såg den på bio istället för online, den har allt; drama, romantik, spänning och komedi, jag är nog en twilight fan och har bestämt mig för att köpa böckerna.

För allt var perfekt av filmen, precis allt... Den är alldeles... Perfekt!

( Inte nog med det är Robert Pattinson helt jäkligt snygg, ommas hela filmen. Robert 4-ever < 33)

REKOMMENDERAD!

Trailer:


Får man inte bara lust att se den GENAST???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
http://i635.photobucket.com/albums/uu80/Keriet/twilight-design.jpg twilight Pictures, Images and Photos Twilight Pictures, Images and Photos