MusicPlaylistRingtones
Create a MySpace Playlist at MixPod.com

twilight Pictures, Images and Photos tammymanty -

Twiligt The Books


 
Alltså jäklar,
jag älskar Twilight verkligen, och jag skulle så hemskt gärna vilja ha böckerna.
Nu, liksom.

Det är inte så hälsosamt att älska Twilight så mycket som jag gör, för det gör jag verkligen.
Jag kan inte vänta tills jag får läsa Stephanie Mayers böcker!
'' Om jag kunde drömma'' är först. sedan tror jag att det är ''När jag hör din röst'' och sedan ''Ljudet av ditt hjärta''
o.s.v.
Jag gillar namnen, jag älskar filmen, jag älskar skådisarna...
Ja, det går inte med ord att beskriva hur jsg känner emot Twilight.

ILOVETWILIGHT4-EVER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
http://i635.photobucket.com/albums/uu80/Keriet/twilight-design.jpg twilight Pictures, Images and Photos Twilight Pictures, Images and Photos