MusicPlaylistRingtones
Create a MySpace Playlist at MixPod.com

twilight Pictures, Images and Photos tammymanty -

Breaking Dawn



Jag avslutade den sista boken i serien Twilight igår och jag har ingen aning om vad jag borde känna.
Nu när jag läst ut den och blickar tillbaka till början av hela sagan har jag bara lust att gråta, och jag tror att jag är grymt besviken. Jag är inte så nöjd med boken.

Å, Breaking Dawn är så himla bra! Nu när chocken lagt sig inser jag ju föstås vilket genidrag boken är! Stephenie Meyer är min nya stora idol! LOVE BREAKING DAWN!
Kanske första och sista boken är mina största favoriter. Breaking Dawn är så fin!!
Den mesta förlusten är nog att den är slut nu! Jag önskar det kom en fortsättning... Varför ska allt gott alltid ta slut??
Jag hoppas Steph skriver färdigt Midnight Sun också!

Men jag är säker på att filmerna kommer att vara sååå mycket bätre, jag tror inte filmerna kommer att svika mig. Jag älskade ju första filmen (mer än boken) så jag kommer nog att gilla filmerna mer än böckerna.

Det är aldrig okej att säga att en filmatisering av en bok är bättre, men nu tycker jag så.
Filmen vs Boken.
I mitt fall blir det Filmen.



Min ljuvliga Edward! I Live 4 U, even if in the books, I almost went Team Jacob.

Kommentarer
Postat av: sara

Nu har mina böcker kommit =) Ska bli så spännande, men jag hoppas att jag inte blir besivken! Åååå filmen är så underbar, har sett den ett par gånger nu =) Men jag känner på mig att jag också, i det här fallet, kommer att tycka att filmen är bättre. Älskar verkligen allt med filmen, den är så vacker!

2009-05-13 @ 20:53:58
URL: http://missmantyniemi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
http://i635.photobucket.com/albums/uu80/Keriet/twilight-design.jpg twilight Pictures, Images and Photos Twilight Pictures, Images and Photos