MusicPlaylistRingtones
Create a MySpace Playlist at MixPod.com

twilight Pictures, Images and Photos tammymanty -

Officiell New Moon Poster


Den här New Moon-Postern har läckt ut tidigare än vanligt och den snabba, klipska och knivskarpa tjejen som har twilightnews.se
har satt ut den på sin sida, så jag tog den.

Visst är den fin? Får mig att längta dubbelt så mycket efter filmen!
Om ni älskar Twilight lika mycket som jag borde ni besöka twilightnews sida, den är jättebra!
(Det är ju därirån jag fått postern :)
Och hon inte är heller en såndär larvig person som man inte får högerklicka hennes bilder!
Tack Twilightnews för att du är så bäst! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
http://i635.photobucket.com/albums/uu80/Keriet/twilight-design.jpg twilight Pictures, Images and Photos Twilight Pictures, Images and Photos